照進心底的魔幻之光

日落.紅葉

京都.音羽山.清水寺

係2013年嘅最後一日,送個汎用兔最chok嘅magic hour畀大家。

所謂magic hour,又叫golden hour,其實係指第一道同最後一道陽光,即係日出日落嘅時間。我唔識所謂嘅大道理同應該用嘅拍攝技巧,但係呢段時間嘅天色,係最靚同最變幻莫測。

係香港不論環境或係心境,呢段時間通常都係注定錯過。日出我追不到,但旅行中嘅每個日落,我都盡量細味。而亦只有置身天地,人才能夠知道自身嘅有限,同渺小。

 

「我觀看你指頭所造的天,並你所陳設的月亮星宿,便說,人算甚麼,你竟顧念他?世人算甚麼,你竟眷顧他?」(詩篇八3~4)

 

Magic hour是天色變化嘅瞬間,但亦是呢瞬間,成就咗千千萬萬個永恆。成就咗呢張相,亦成就咗我嘅心。那份對微小事物都能夠持有嘅珍惜,與對執著事情嘅寬容放下。

因為沒有事比日出日落還小,亦沒有事比日出日落還大。

然而時間,伴隨著很多人附載嘅一切,一去不復返。

隨著2013年嘅過去,明日嘅日出會被賦予新嘅開始同期盼。你為自己作過小結與為明天準備好嗎?還是明天不過又是另一個日出?

都不打緊,因為明天,天亮,會天亮,還是會天亮。然後日出,日落。

然後我們還是要學習那天的功課:珍惜,放下。

About 邦子.甜心.婉兒

我就是這樣有點點迷糊,思想有點點簡單,冒冒失失。我沒有機心,不會分黨分派,不懂看人面色。會對我微笑的,都是我的朋友,而我也希望朋友們都是朋友。人際關係,我就是不會玩耍。而愛情,我愛得很認真。非誠勿擾
This entry was posted in 甜心帶您去旅行, 知日之旅, 碎碎念..., 關西 and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to 照進心底的魔幻之光

  1. terewong says:

    懂得細味已經足夠、拍照只是嘗試把眼前一刻捕捉、讓你回家後看著照片再細味一番。

Leave a Reply

