[公關甜心] 龍小菌:女神都要開飯

最近城中幪面歌手除罩變身補習天后一事,相信身邊同為市場公關嘅朋友們同我一樣會思前又想後,「好地地一件事做咩搞到咁肉酸」。其實無他,職業病使然。好多時「出咗事」,私下第一句都係:邊間agency幫佢做㗎?

做市場又好公關又好,agency又好in-house又好,工作性質就係咁弔詭。要令件事夠出夠爆夠多人注意夠深入人心夠話題性討論性,但又要顧住品牌形象有番矜持。兩個層面雖然未至於對立,但中間可以利用嘅空間,其實同踩鋼線一樣咁考功夫。

就幪面歌手事件而言,事情本身會有足夠noise,而歌手本身個brand都一向正面,加上係「靚女」,仲有bonus分加,理應一帆風順。但個人認為,太過急功近利,太過想借個ride嚟sell其他嘢,結果就搭沉咗隻船。我明白人始終要食飯,但香港人就係咁保守咁虛偽咁二元化咁非黑即白,好多人依然停留係「靚女唔會撩鼻屎」嘅虛擬世界,唔能夠一下子接受到女神一夜間商業化。

而提醒客戶唔好一時飄飄然而忘記現實嘅責任就落係agency嘅身上,而且分分鐘鐘仲緊要過成個campaign嘅planning。正所謂「一粒老鼠屎搞壞一鍋粥」,到時個noise係有,但變咗負面,就真係慘過唔做,唔知點救。

不過,永遠有noise好過冇noise,為求見報各出奇謀。我個人太保守,如果問我,我會情願好老套咁做幾個訪問,話想「回饋社會作育英才」,然後再「理念相同」咁加入商業機構,咁樣女神地位咪可以不跌反升囉。當然,我唔排除當中有突發甩轆,令盤棋行亂咗啦。怪錯咗行家嘅,I am very sorry。

延伸閱讀:
分析龍小菌 — 徐緣
破而不立:龍小菌的結局 — Jamie Tso

About 邦子.甜心.婉兒

我就是這樣有點點迷糊,思想有點點簡單,冒冒失失。我沒有機心,不會分黨分派,不懂看人面色。會對我微笑的,都是我的朋友,而我也希望朋友們都是朋友。人際關係,我就是不會玩耍。而愛情,我愛得很認真。非誠勿擾
This entry was posted in 公關甜心 and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to [公關甜心] 龍小菌:女神都要開飯

  1. terewong says:

    露左面都未有機會睇佢唱歌,真係要上 youtube 睇下

  2. Enterpr1se says:

    我第一次見佢係 google+ 一周年聚會
    一個唔用 google+ 嘅人推介 google+

Leave a Reply

